2013. november 27., szerda

#12 Kritika

Everything has changed

Író: Lexy*


Kinézet: A legviccesebb az az egészben, hogy nem lehet, hogy neked nem tűnt fel, hogy a fejléc és a háttér kicsit sem megy egymáshoz. A fejléc nagyon egyszerű és ezek általában jól szoktak sikerülni, de ez sok fej, amik az átlátszóság miatt egymásba vannak olvadva, nem az igazi. Ráadásul a főszereplő lány feje vagy hatszor akkora mint Justin-é, és ami a legbizarabb, hogy a karjuk így is majdnem egy vastagságú - de ez is csak az én hülyeségem. És igaz hogy ez Natalia munkája, akitől láttam már igazán meggyőző alkotásokat, de ez nem az. A linkek és a chat alapján a blogot inkább a rózsaszín színhez kötnéd, így szerintem rendelj egy rózsaszínes fejlécet. A Modulokkal kapcsolatban: Először is, rakj ki valami információs modul részt, vagy hasonló, másodszor,  nem az volt a legjobb döntésed, hogy a modulok szövegét beállítottad ilyen cifra betűstilusra, magát a modul címét pedig hagytad változatlanul, szerintem cseréld fel a kettőt - vagyis állítsd át a lapok allapból értelmezett szövegét. Javaslom ezt a bejegyzések szövegével is ugyanis nagyon komolytalanná teszi a blogot, nem lehet komolyan venni a történetet magát sem. Ha már így kitértünk a szövegekre. Vagy a sablont váltsd le, vagy a szürke betűket változtasd meg fehér színűvé, ugyanis nehezen olvasható így a szöveg.

Történet: Az a legrosszabb, hogy nem jut róla más eszembe szó csak, hogy ez a történet... aranyos. Tessék, kimondtam. Akármennyire próbáltam komolyan venni a történetet, nem sikerült, az egész olyan tündérmesébe illő. Van a kis esetlen tündérke, akinek van egy mellette kitartó testvérkéje (megjegyzem, szerintem egy testvéri kapcsolat sem ilyen nyugodt), aztán bevágtázik a képbe fehér lovon a szőke herceg (jelen esetben egy hatalmas fehér limuzinon száguld be) a harcias kishuggal, aki természetesen találkozik az esetlen tünérkével egy balaset kapcsán, majd bemutatja egymásnak a két fiatalt, ahol persze egyből kialakul a vonzódás, pedig még csak meg sem szólalt az egyik sem. És aztán felbukkan a gonosz jéghercegnő, a féltékeny ex, jelen esetben Jessie. Szóval a történet rohadtul sablonos, remélem feltudod tornázni valahogy a hihetetlenül sablonos szintről, egy rendes történet színvonalára. Sok sikert hozzá!

Remélem hasznodra váltam, további jó blogolást!

xxx Just aGirl  

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm, hogy megmutattad; nincs tehetségem az íráshoz és minden kedvemet el is vetted a blogolástól.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most ne várd, hogy a bocsánatodért fogok esedezni. Kritikát kértél, türd is el.

      Törlés