2013. november 3., vasárnap

#6 Kritika ~ Strange life

Strange life

Író: Brigi Pánczél


·      Fejléc: Egyszerű, nem túl spilázott, bár én annyival jobban el tudnám képzelni, hogy a háttérben az árvaházra utaló dolgok, meg a megújult életére utaló képek vannak. Mert ez a városkép nem mond sokat, legílábbis nem ehez a történethez illik. A másik nem értem miért szőke lány van rajta, mert oké jól néz ki ezt el kell ismerni, de egy szőke lány sem játszik főszerepet a történetbe, így szimplán csak nem értem. Halkan javaslok egy másik fejlécet, de te tudod.
·      Háttér: Be kell valjam talán ez tetszett meg legelőször a blogban.
·      Összkép: A fejléc és a háttér megy egymáshoz ezzel nem is szoktam többet foglalkozni. A színek passzolnak, a chat illik az összképhez.
·      Írásstílus: Nincs vele probléma, itt-ott néhol van egy-két helyesírási hiba, de semmi több.
·      Történet: Hasonló sztorit még nem olvastam az 1D-vel kapcsolatban, nekem felüdülés volt a sok "első látásra szerelem majd jönne a Happy End, de azért hogy izgi legyen még valahogy benyom a képbe egy babát, hogy szenvedjen szegény lány" sztorik mellett. Tetszett, ahogy Harry-t beállítod az esetlen de szeretni való öcsnek. És ami a legjobban meglepett, hogy Liam lett a bunkó a történet során, kíváncsi leszek, hogy mi lesz a folytatás, igen ez azt jelenti van egy új rendszeres olvasód.

 További jó blogolást, remélem hasznodra váltam!
xxxJust a Girl  
Megszólalok: Én mondtam, hogy lesz még ma egy új kritika, és ha nagyon igyekezek, neki is látok nem sokára a 3. kritikának is, drukkoljatok.

2 megjegyzés:

  1. :D Köszönöm szépen! :) A fejlécen én is gondolkoztam, hogy lecserélem. Szerintem ez lesz. A helyesírási hibákért már szóltak, így erre mostantól jobban oda fogok figyelni. :) Nagyon örülök, hogy elnyerte a tetszésedet és köszönöm szépen a kritikát meg a feliratkozást.

    VálaszTörlés