2013. november 15., péntek

#8 Kritika ~ I need you more than ever + 1000

I need you more than ever

Író: Smile Sophie



Kinézet: Igazából első ránézésre a fejléced tetszett, de ahogy egyre többet nézegettem rájöttem, hogy annyira mégsem, bár igaz nem te készítetted. Szerintem a fejléc jobb oldala szinte üres, mert oké én is készítettem már 5-7 képből álló fejlécet, sőt szerintem a mostani sincs meg max 8-nál több, de a fejléced kimondottan üres. A bal oldal még aranyos is de a két szereplő között semmi nincs, csak lila. Szerintem váltsd le, de én csak tanácsot adhatok nem cselekedhetek helyetted. A háttér megy a fejléchez ezzel nincs probléma, és úgy az egész blog összhangban van színek alapján, de nem tudom miért lett sárga a chated kerete, de gyorsan változtasd meg. Végső soron pedig a modulokat szerintem rendezd át, én konkrétan valahogy így képzelném el a helyedben:
  • Fejléc!
  • Oldalak
  • Facebook csoport
  • Chat
  • Rendszeres olvasók
  • Összes oldal megjelenítés
  • Jelentkeztem!
  • Saját bloglista
  • Magamról
Történet: Olvastam már olyat ahol az elejétől kedve volt baba úgyhogy nem tartom teljesen egyéninek a történetet, de roppant viccesnek találtam Harry-t mint apa. A fogalmazásoddal nincs probléma, tulajdon képen még tetszik is. Helyesírási hibát ha jól emlékszem találtam max 1-2-t.  Még csak annyit sok sikert a folytatáshoz, remélem nem laposodik el a történet.


További jó blogolást, remélem segítettem!

 xxx Just a Girl

Megszólalok: Ez lett volna a 8. kritika lassan közelítünk a 10. felé. És így végül megjegyzem, hogy még egy kerek hónap nem telt el az első bejegyzés óta, de már több mint 1000 megtekintés volt az oldalon és 17 kritika megrendelés folyt le az oldalon, ebből több is egy napon jött, és még 9 ember várja a kritikáját!

2 megjegyzés: