2015. július 15., szerda

#28 Kritika

Sziasztok! Végre hoztam kritikát is, igen! Jó nektek nem biztos, hogy ez olyan nagy dolog, de én már régóta szenvedek, hogy neki üljek, a kérések meg csak gyűlnek és gyűlnek, ah. Ilyenkor van az, hogy inkább hagyom az egészet és alszom egyet, de most kényszerítettem magam, és megírtam... Egy darabot... A másik harmincból, au, na mindegy nem beszélek tovább feleslegesen.

Hibrid

Író: Satin Url

Kinézet:

A design ugyan nem a tied, de ugyebár e felett nem szokásom ítélkezni, és igazából ezt most nem tudom miért is írom le, de a lényeg, az összkép tetszik, a fejléc kevésbé. Legalábbis a lány rajta nem az igazi, de úgy a többivel nincs gondom. A modulok jók, nem hagytál kinn felesleges dolgokat és ez jó. Összességében azt kell mondanom, nincs probléma a külsővel, tehetséges embert kértél meg rá.

Történet:

Érdekes ötletnek találom, nekem tetszik, hogy nem megint egy átlagos bloggal találkoztam, sok sikert hozzá, hisz nehéz egy új világot teremteni, de nem lehetetlen. Bár nekem rögtön az Avatar ugrott be, mert ugye kék is, csíkos is, nagy is, meg macska szerű, de ugye ez én vagyok. Amit javaslok, hogy talán írhatnál egy új prológust, mivel elég kevéske amit te annak nevezel és nekem ezzel nincs is bajom, mert ugye ez amúgy elég kötetlen dolog, de azért ezt inkább Előszónak nevezném, vagy inkább a könyv hátuljára írnám mint ismertetőt.
A fogalmazásodat amúgy imádom, nagyon szépen csinálod, ha nem lenne elég bajom azzal, hogy megírjam az újabb fejezetet a blogomra, valószínűleg nekiállnék az egészet elolvasni, de most nem érek rá, de el fogom. További jó írást,

Ölel,

2 megjegyzés:

  1. Jajj, nagyon köszönöm, és igazán örülök neki, hogy összességében tetszett a blog! :) A kritikáért pedig roppant hálás vagyok, és köszönöm, hogy időt áldoztál rám! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, nincs mit, örülök, hogy tetszett:)

      Ölel, Just a Girl

      Törlés