2013. november 6., szerda

#7 Kritika ~ Nobody's Perfect



Nobody's Prefect

Író:Briana T.


·      Kinézet: Nekem tetszik, bár beleolvasgattam az előző kritikáidba, és láttam azért sokat köszönhetsz Roxana-nak. De igaza volt, így sokkal jobban néz ki mint régen (igen elszóltam magam, régebben is rátévedtem a blogodra), a modulok, chat rendben, jó hogy ügyeltél, hogy egyforma nagyságúak legyenek a szereplők képei, és tetszenek mellettük az idézetek is.
·      Történet: Bevallom jobban szeretem amikor az 1D-s blogokban a fiúk átlagos srácok, így ezt a sztorit is nagy lendülettel kezdetem el, és ugyan olyan gyorsan végeztem is vele. És észre se vettem, csak azt, hogy már nincs több fejezet. Meg kell hagyni, még ha nem is szívem csücske se az 1D, se az ilyen tépelődős szerelmi sztorik, fogalmazni azt tudsz. Még ha nem is olyan rész ami tetszik az olvasónak a fogalmazásod akkor is érdekessé teszi, úgyhogy gratulálok hozzá. Amit viszont nem értek, valahogy olyan nagyon felpörgetted a végét, először Lea megfogadja, hogy megváltozik, majd még abban a fejezetben olyan sacra mondom a történetben olyan 6-4 órával később már meg is gondolja magát, majd egyszerűen enged Zaynnek, szerintem nagyon bepörgetted.
·      Helyesírás: Talán egy helyen találtam, de amúgy rendben van.

További jó blogolást, remélem hasznodra váltam!
xxxJust a Girl  
Megszólalok: Igen emberek már kevesebb a szempont, ugyanis rájöttem, hogy így jobban ki tudok bontakozni, nem csak annyi, hogy "tetszik, ez megy ehhez meg ahhoz". Örömmel tapasztaltam, hogy minden nap látogatták az oldalt, és volt pár kritika kérés is amíg nem is jelentkeztem. Szóval köszönöm. Legyetek rosszak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése