2013. november 20., szerda

Kritika rendelés #9 #10 #11 + Szavazás!

They Switched Us

Író: ~C.H.


Egyéb: Úgyebár nem kértél a kinézetre kritikát, gondolom majd lesz ahogy lesz, na mindegy, ezt nem firtatom tovább, tovább csak így megemlítem. És amúgy javaslok egy chat-et.

Történet: Az alap történet tetszett, két felcserélt gyerek, egyik sem találja a helyét, kitaszítva érzik magukat és így tovább. Viszont a szerintem roppant módon elrontottad már az egészet pedig még csak 3 fejezet van fent. (És itt akkor is meg kell kérdeznem, de komolyan, miért jön a 3. fejezet után az 1.?) Aztán ott van ez a csillagos rész, na most vagy én vagyok hülye, vagy nem érthető a dolog, mert most oké, hogy láttak mind ketten egy csillagot, de ezt most miért veszik valami égi jelnek? Aztán a 3. fejezetben, a Jankins család ha úgy vesszük beengednek egy számukra tök idegen családot a házukba, ha jól kivettem, úgy hogy közben a híres énekes srác meg otthon van. Tényleg egyikük fejében sem fordult meg egy kicsit sem, hogy lehet lesifotósok? Szóval annyit fűznék, hozzá: egy kicsit több realitást vigyél bele.

Előétel

Író: Rebi

Kinézet: Szokásom megnézni a blogot rögtön mikor az illető kritikát kér, így tudom milyen volt előzőleg a fejléced, és szerintem jó döntés volt leváltani. Amúgy halkan hozzáteszem, hogy nekem nagyon tetszik a címe a blognak. Viszont a hátteret váltsd le, valami olyanra ami megy a fejléchez. Amin még változtatnék, az a szereplők képe, elsősorban ott is Miranda képén, ugyanis a fejlécen egy másik lány szerepel így ennek nincs túl sok értelme. Még egy valamit amit nagyon javasolnék, egy Cbox fajta chat beszerzése, ugyanis 1000x egyszerübb használni. De legvégső soron egy kérdést tennék fel: A modulsávodban ott van egy olyan c. modul, hogy Kedvcsináló. Légy szíves magyarásd már el nekem, hogy attól hogy mindenféle képet levetít miért lesz tőle kedvem, szóval én ezt nem értem. Elmagyaráznád?

Történet:  Először a motoros srác miatt azt hittem sablon sztori lesz, de nem számítottam rá, hogy főzni fognak, így teljesen feldobva olvastam a történetedet. És meg kell valjam nagyon tetszett, de valamit hihetetlenül sajnáltam, hogy vége szakadt. Az írás stílusod nem rossz, itt-ott ejtesz egy-két hibát, de általában nem vészesek. További sok sikert kívánok a történethez, remélem nem laposodik el.


Blood or Love

Író: Lovell Elody

Kinézet: A fejléc nem a te munkád, hanem ha jól olvastam Ameliáé és bár láttam munkáit amik nagyon megfogtak, szerintem ez nem a legjobb műve. Már bocsánat, de nekem a fejléc egyáltalán nem tetszik, és ez eltörpül amellett, hogy sem a sablon, sem a fejjléc, sem a háttér nem illenek össze. A színek, a formák, nem passzolnak egymáshoz, javaslok egy egész blog átalakítást. És egy aprócska dolog, a rózsaszín masni a jobb alsó sarokban, apszolút nem megy már magához a történet beli karakterekhez sem, nem hogy a blog külselyéhaz. Aminek viszont örülök az a szereplők képe, egységesek és szépen meg vannak csinálva (viszont ugyancsak nem a te munkád).

Történet: Abloszúte nem salonos a történet, és nagyon is az én stílusom, szóval már az elején tetszett a történet, viszont sajnálom, hogy egy ideje már nem volt új rész fent a blogon, pedig vártam, hogy mikor kerül fel, de ez most mellékes. Az írás stílusod nekem tetszik, viszont az egyetlen dolog amibe belekötnék az egésszel kapcsolatban és ez talán nem is a te hibád, de lényegtelen. A naplós történetek... igaz az SzJG (Szent Johanna Gimi)-ben az írónő részletesen írja le az egész napot és így ott is csak akkor éreztem a realitását a történetnek, mikor olyasmiket írt bele, hogy "de most sietnem kell, mert megyünk ide meg oda"[ <-ilyesmik voltak az utolsó sorai néha] (ezt nem kell szó szerint venni csak most nem jut eszembe konkrét példa), merthogy egy naplóba egy ember sem írja le részletesen a napját, az nagyjából úgy müködhetne, hogy közben folyton jegyzetel, hogy mikor mi történt vagy ki mit mondott, hogy mikor hullafáradtan hazamegy még egy kisregényt is írhasson utánna a fársztó napjáról. Szóvala az ilyesmi apszolút nem reális, valólyában az emberek többsége, csak pár sort ír, néh többet ha fontosabb dologról van szó, de egy átlagos unalmas napot senki sem akar hosszasan részletezni szóval. Így utószóként megjegyzem, én az ilyen naplós történeteket nem igazán szeretem, ritkán találják el azt az egyensúlyt, hogy meseszerű, de mégis életszerű legyen.

További jó blogolást mindanyótoknak, remélem hasznotokra voltam!

xxx Just a Girl   


Megszólalok: Hát ma egyszerre hoztam három kritikát mert rájöttem felesleges folton új bejegyzéseket írnom hozzá, másdolog: szavazás: A modulsávtetején megtaláljátok a szavazás c. modult, ami az új küsőről szól, kérlek szavazzatok, hogy nekek hogy tetszik!

2 megjegyzés: