2013. december 1., vasárnap

Kritika #13 #14 #15 #16 #17 + Ügyeskedtem

Megszólalok: Ez életem első és remélem utolsó alkalma is, amikor nem sorrendbe hozom a kritikákat. Sajnálom, de kénytelen vagyok a minél gyorsabb haladás érdekében, ugyanis hatalmas csúszásban vagyok, még 16 kritika van hátra és ha meg van ez az 5, akkor is van hátra még 11. Szóval elnézéseteket kérem a késésért, viszont nem fogom összekapkodni a kritikáitokat.



My new life

Író: (nem tudtam visszakeresni)

 

Kinézet:

A fejlécet tudom hogy MissMe készítette, de sajna nem tetszik Konkrétan csak rá lettek dobálva a png képek. A cím tudom hogy TVD stílusban lett elkészítve, ugyanis maga a blog is egy TVD fanfic, de nem nyerte el tetszésemet - mármint a cím. Szerintem ha nem tudsz készíteni akkor rendelj valakitől egy újat. A háttér gyönyörű lenne, de semmihez nem megy, már magához a a fejléchez sem. Szerintem váltsd le a sablont, ezt a félét nehéz jól megcsinálni és legtöbbször nem is sikerül. A modulok sorrendjén változtatnék, a versenyek jelentkezési lapjait lejjebb vinném, nagyjából a legaljára a rendszeres olvasókat pedig feljebb hoznám, és egy információs részt is beraknák, vagy nyiss neki egy külön lapot, de  döntésed. Viszont tudod mit sajnálok? Hogy a karakterekről egy árva kép sincs fent, mert lehet hogy azok akik látták a sorozatot, tudják ki hogy néz ki, de aki nem azoknak fogalmuk sincs semmiről sem. És végső soron a chat színét változtasd már meg olyanra ami illik is a bloghoz. De még lenne egy kérdésem: A profilodat miért nem jeleníted meg semmilyen módon sem?

Történet:

Tulajdonképpen ugyan úgy végig vezeted a TVD sorozatnak az elejét, azt hiszem talán a 2. évadot, csak belefűzöd Liza életét. Remélem azért egy idő után majd el fogsz térni az alap történettől és tovább szárnyal majd a fantáziád mert ez így elég kiszámítható. A másik dolog, elég zavaró, hogy fejezetenként hatalmasakat szoktál ugrani mind a helyszínek, mind az időben. Erre figyelj oda nem egyszerű követni az eseményeket. A helyesírásod jó, bár mintha lett volna egy-kettő, ha viszont nincs akkor elnézésedet kérem. Az írás stílusod tetszik nem rossz, úgy mondanám laza. Legutoljára pedig Liza karakteréről szerettem volna beszélni: Tetszik, hogy egy laza csajnak állítod be annak ellenére hogy nem az iskola középpontja, viszont sosem értem, ugyebár Demi alapból nem egy csúnya lány és a történetedben Liza ezzel a külsővel még sem tud igazán beilleszkedni sehova, ezeket a dolgokat én sohasem fogom megérteni, komolyan mondom.



The Serial Killer

Író: Flower B.† 


Kinézet:

A fejléced tetszik, nincsenek rajta botrányos hibák, az egyetlen ami nem tetszik az a "Killer" szó - hogy mondjam ezt - mondjuk így belsejét kivághattad volna ugyan abból a képből mint a cím első részét, de mint mondtam nem vészes a dolog. A Modulok rendben vannak, a szereplők képe/leírása jól meg van oldva. Valójában egyedül a hátterednek nem találom sehol a helyét, ugyanis nem értem miért állítottál be egy iskolai táblát háttérnek.

Történet:

A szereplők mondatából és a bevezető részből nagyjából összeraktam a történetet, nekem tetszik, teljesen az én stílusom. Jól fogalmazol, nem eddig nem volt ég helyesírási problémád így, hogy nem nagyon van mibe belekötni. További sok sikert a történethez. (Azért írok ennyit mert egy bevezető fejezetből még nem sok mindent lehet megtudni.)





Beépítve

Író: Szandra Orbán



Kinézet:

Amikor elsőnek ránéztem a fejlécre az első szavam ez volt:Wow! Aztán megnéztem jobban és nem valami szép gondolat jutott eszedbe a szereplőd Anne fejét meglátva (hogy az mi volt inkább kihagyom), de semmiképp sem néz ki jól a lány feje foltosan, viszont a cím még mindig tetszik. De ugyebár nem te készítetted. A modulokkal és a fejléccel nincs probléma és ugyan ez vonatkozik a sablonra is. Azt hiszem több hozzáfűzni valóm nincs is. 

Történet:

Én mindig is bírtam a kémes dolgokat is, bár remélem Dave-et és Charlotte-ot nem akarod rögtön összehozni. Amúgy ígéretesnek tűnik a történet, az írás stílusod nem rossz és helyesírási hibát sem találtam. További sok szerencsét hozzá, hogy ne laposodjon el a sztori.



Védelmezők

Író: Faith Milborow

(Csak történet)


 Történet:

Tetszett az elvarázsolt kislány megszemélyesítse és a mogorva srácé, kár, hogy kevesebb mint 10 fejezet után összehoztad őket én még húztam volna. De kíváncsi lennék majd a folytatásra és remélem nem fog ez is egy olyan angyalos sablonsztorivá válni, amikor kiderül, hogy srác alapból azért közeledett a lány felé, hogy megölje, de aztán bele szeretett, majd valahogy jó angyal lesz belőle. Remélem ezt kerülöd. Viszont ami roppant módon zavart az hogy rengetegszer írod le Daren nevét egy egy fejezetben pl.: a 8. fejezetben (számoltam) 24-szer írtad le a nevét, inkább illesd jelzőkkel, mondjuk a fiú, szerelmem, a fekete szárnyú angyal, a sötét hajú fiú, és így tovább, légy kreatív és használd kevesebbszer a neveket és minden jól fog elsülni. Viszont helyesírási hibád rendesen van, ajánlom, hogy olvasd vissza és javítsd ki mielőtt még harminc fejezettel kéne megcsinálnod.




Halott szívem érted dobog

Író: Lora


Kinézet:

Szerintem nagyon jól megoldottad ezt a féle sablont a narancs sárgával, sajnáltam is hogy fejléc nem megy hozzá (Bár mosolyt csalt az arcomra mikor megláttam az a képet is rajta amit én profil fotónak használok). A fejléccel kapcsolatban, nem az igazi, hogy három száj is szerepel rajta, bár első ránézésre jól néz ki, és a cím sem valami olvasható, szerintem vagy csinálj másikat, vagy rendelj valahonnan egyet. A szereplők képe szépen meg van csinálva, nem tudom ki csinálta de gratulálok hozzá, viszont a lapoknál a "Szereplők:D" c. modul mögül vedd le a mosolygós fejet, komolytalanná teszi a blogot. Végül pedig javasolnám egy chat beszerzését.

Történet:

Egyértelműen a TVD sorozatot írtad át a saját elképzelésedre és ugyan csak azt tudom mondani mint az első kritikában, remélem, majd igyekszel inkább a saját elképzelésed alapján vinni a történetet és nem az alapból megírt szerint. Amúgy tetszik ahogy igyekszel megvalósítani a saját karaktered, további sok sikert hozzá. A helyesírásoddal nincs probléma, az írás stílusod pedig nem változott meg mióta olvastam a Warrior Princess-t, úgyhogy ehhez nincs mit hozzáfűznöm.

További jó blogolást mindnyájotoknak, remélem hasznotokra váltam!

xxx Just a Girl

 

  Ügyeskedtem

Mostanában próbálgatom a photoshop-ot és eddig nem igazán megy de múltkor összeütöttem valamit amiről nem az volt az első gondolatom, hogy "Úr isten, akkor ezt én nem is láttam. Ha kérdezik, fogalmam nincs hogy ki csinálta!" szóval nálam ez már haladás, ugyanis eddig Gimr2-vel meg PhotoSpace-el dolgoztam csak. Szóval sokat jelentene ha elmondanátok mit gondoltok erről. Előre is köszi aki véleményt nyilvánít, jöhet hideg-meleg. A kép nem elvihető!, bár lehet rosszabbul járna már a kép puszta birtoklásával is.
A mű:
Ha rákattintasz megnő

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm a kritikát, öö igen eltaláltad, a TVD-ről mintáztam az alapsztorit, de a végkifejlet az teljesen más lesz, szóval nem lesz fullra sablonsztori, a tanácsokat megfogadom, am a szereplőket is én csináltam, nem nagyon szoktam külső segítséget kérni, max kritikát :D Még egyszer köszönöm :D A képet te csináltad? Te jó isten nekem nagyon tetszik, mondjuk nem vagyok Demi rajongó, sőt kimondottan nem bírom, de a kép nagyon nagyon tetszik! :D
    Cup-cup♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit, reméltem is hogy más lesz a vége, nem nagyon bírom a sablon sztorikat, max ha jól tud fogalmazni az illető. A képpel kapcsolatban, köszönöm szépen, de amúgy én sem vagyok egy nagy Demi rajongó, csak most mindenkivel össze-vissza próbálkozom:D

      Törlés