2013. december 20., péntek

#18 Kritika

Born To Die.

Író: Selena.▲



Kinézet:

Rögtön kezdem ott, hogy cím után alapból nem rakunk pontot, maximum kérdő- vagy felkiáltójelet, úgyhogy a cím után felesleges volt kirakni egy egyszerű kis pontot. A fejléc alapötlete tetszene, de nincs jól megvalósítva, a képek sincsenek jól összemosva és nem értem rajta a képek jelentését, pl. az 'ALONE' szöveget, ugyanis már a prológusban is írtad, hogy a bátyja is meg a szülei is foglalkoznak, vele ráadásul ahogy kivettem, még a szerelem is rá fog találni, de ezt majd később részletezem. A tépés jó nincs vele bajom, csak már kezdem unni, hogy lépten-nyomon ott van - bár ez nem a te hibád. Ami viszont a legjobban feltűnik rajta, hogy a lány nincs jól kivágva, és akkor még nem említettem, hogy a történet jelentőségéhez kicsit sincs köze a disneyféle betűtis. A fejléc, a háttér és a sablon szép összhangban van, ezzel nincs probléma, és külön örültem neki amikor megláttam, hogy a szereplők képe egy méretű. Amit viszont ténylegesen hiányoltam, az az hogy nincs rendszeres olvasó modul.

Történet:

Oké, a reális énem kezdi ott, hogy a képek alapján a lánynak elég hosszú és dús haja van, pedig a leírtak lapján, a lány kemoterápián vett részt, amitől ugyebár kihullik a haj, a szemöldök, stb., szóval már a kezdetektől fogva nekem nem hiteles a történet. És erről nem is írok többet, csak annyit nagyon remélem ki tudsz ebből hozni valami normálisat, ami nem egy olyan sablon dolog, hogy a testvér a One Direction tagja, és majd összejön az egyikkel és csodás módon valamitől megmenekül majd vagy majd a halálos ágyán még odasúgja neki hogy szereti, vagy valami mást, sok sikert hozzá! Helyesírási hiba nem volt benne enne örültem, az írásképed nem rossz.


További jó blogolást remélem hasznodra váltam!

xoxo

Just a Girl


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése