2014. február 5., szerda

Ajánló - Insanity (feljavított változat)

Sziasztok, azt hiszem meg kéne csinálnom rendesen ezt az ajánlót mert az előző eléggé satnya lett így most megírom rendesen, de még mindig áll a dolog miszerint ilyen nem lesz több!


Insanity


Igen, a fejlécet én csináltam*-*

Részlet:
   20. fejezet

- Hagyd békén! – visítottam, aztán újra a nagydarab felé vettem az irányt. Szélesen elvigyorodott. Elemelkedtem a földől, aztán ráugrottam… volna, ha nem kap el a torkomnál, és meg nem tart a levegőben, úgy, hogy a lábam sem éri a talajt. Azonnal a nyakamat szorító kézhez kaptam.
- Azt veszem észre, hogy egyik Hale elutasítóbb, mint a másik… Sajnálatos Christine! És az is, hogy a saját falkám ellenem fordul. – Duke sóhajtást hallatott. – Aiden, hát persze. Ez mind… nem a csapatért volt. Hiszen a szerelem erősebb mindennél, nem igaz? – undorító vigyor ült ki az arcára. – De ettől még te sem védheted meg. Sőt… kegyes vagyok hozzád, hiszen követheted… a halálba! – ez parancsként hangzott el a szájából. Ennis szorítása erősödött, és Aiden ordítása hangosabb lett.
- Nem! – sziszegtem a megmaradt levegőmmel, és a kapaszkodás helyett, ami a levegőt jelentette, egyik kezemmel a vállába karmoltam egy mély, csontig hatoló sebet, úgy érzésből, a másik kezem megtalálta a torkát, és a következő dolog az egyre fogyó levegőm mellett az volt, ahogy a karmom átszakítja a légcsövét, meg minden szervét, ami a torkában volt. Hörgés hallatszott, aztán a földön találtam magam, zihálva. Ennis térdre hanyatlott közben, és elengedte Aiden-t. Aztán elterült mellettem, a szemei élettelen és sötétek voltak. Meghalt… Megöltem! Jöttem rá. Aztán belém költözött egy új érzés… Végigkúszott e gerincemen, behatolt mindenhová. Színtiszta erő volt. Máris éreztem, ahogy a szemem megváltozik. Aiden-re pillantottam, aki megrökönyödve nézett rám a csodálkozástól.
- Alfa vagy… - suttogta, amit csak én hallottam volna, ha… Deucalion nem lenne az Alfák Alfája...




Véleményem:

  Én nem tudok betelni a történettel, nekem hamar a szívembe lopta magát, és remélem nektek is ezt fogja tenni. Mindenkinek ajánlani tudom, mert annak ellenére, hogy mikor én elkezdtem olvasni még nem így nézett ki a blog, úgyhogy nem nagy elvárásokkal kezdtem neki, de határozottan kellemesen csalódtam. Nem spojlerezek, szóval aki kíváncsi olvassa el és garantálom, hogy nem bánja meg!


Trailer:



Ölel,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése