2014. február 22., szombat

#21 Kritika

Sziasztok, ma egy kritikát hoztam, remélem nem baj, hogy most nem érkezik olyan különösebb dolog. Talán holnap...




Lara Design

Szerkesztők: Lara Rose, Fanni Kovács


(Csak kinézetre kértetek kritikát)
Kinézet: Igazából, nagyon furcsállottam mikor felkért az egyik szerkesztőtök, hogy mondjak egy design blog designáról kritikát, ugyanis ez szerintem hatalmas önbizalmatlanságról árulkodik, de ti tudjátok, én nem szólok bele.
Szóval kezdjük a modulsávval. Először is, bármi is az a modulsávban, az a zöld feldarabolt csík az vegyétek le, semmi értelme! Másodjára, elmondom, én hogy képzelném el az elrendezést:
 - Tartalom
 - Információ     
 - Chat
 - Rendszeres olvasók
 - Számláló
 - Kritikára vár
 - Archívum
 - Címkék 
Harmadjára pedig, az úgymond "Tartalom" című html-es modulnál, a címet töröljétek ki szerintem ezeknek a modulfajtáknak nem illik, ha felette ki van írva nagy betűkkel hogy MENÜ vagy ilyesmi.
A modulsávot hanyagolva, a blog színei mennek egymáshoz, olyan intenzívek, szinte vonzza a tekintetet, szerintem remekül néz ki.
Végül szokásomtól eltérően eltérően, a fejléccel zárok, amit nem azért hagyok utoljára mert rossz, vagy ilyesmi, csak így jött ki. Igazából nincs vele problémám, talán valamilyen másfajta betűtípust használtam volna, vagy feldobtam volna valamivel, de lényegtelen, viszont engem emlékeztet a középső kép miatt khyira deignblogján található tutorial videójában található, összemosott fejléchez, de ugyebár rossz, aki rosszra gondol szóval, én sem teszem.

További jó blogolást, nem ált szándékomban megsérteni titeket, ha mégis elnézést!
Ölel,

3 megjegyzés:

  1. Drága Just a Girl!
    Köszönöm szépen az őszinte kritikát, amire azért volt szükség, mert nem tudtam (a barátaimnak kívül) hogy hogy tetszik egy kívül álló embernek a blog.
    A fejlécben található képek közül párat khyira blogjáról szedtem az engedélyével, de a fejlécet magam állítottam össze!

    Lara

    VálaszTörlés
  2. És am ismerős a csillagos "értékelés"!
    Lécci, ha tőlem "szedted", akkor tüntesd fel a forrást! :)

    VálaszTörlés