2014. február 7., péntek

(#1) Újdonság + #20 Kritika

Oregon

Író: Oregon

Kinézet: Amikor elsőnek megláttam a blogod, majdnem leestem a székről, én nem a szépségtől gyönyörködve, ugyanis most a kezdetek kezdetére gondolok ezzel, amikor még valami bézs háttérrel egy négyzet alakú fura fejléccel volt megáldva a blog, egy oda nem illő sablonfélével, na ezt sikerült kiküszöbölnöd mások segítségével, és mint oly sok máskor, Briana T.-nek most is sikerült valami csodásat alkotnia, ezzel megkoronázva egy tökéletes blog külsőt. Ezzel különösebben nincs problémám, a szereplők jól meg vannak csinálva, viszont a könyvborítót én lecserélném, vagy kérnék valaki mástól, hogy csináljon, erről ennyit.


Történet: Tulajdonképpen még nem jutottál valami sokra, mer csak egy bevezető van fent, de szerintem három fejezetre elegendő nevet írtál bele, volt, hogy egy sorba kétszer is leírtad ugyan azt a nevet, és nem akarok most rossz érzést kelteni benned, de összesen 23-szór írtad le Bella és Josh nevét, és nem együtt ennyi, hanem külön-külön szóval, javaslom a szinonimákat, de nem is kellenek bonyolultak, elég annyit írni, hogy  fiú, vagy lány, vagy csak személy. Nem kell mindig ismételgetni, de ezen kívül rengeteget fejlődtél, az első nekifutásodhoz képest, úgyhogy további sok sikert!



Újdonság ~ Elvihető fejléc!

Természetesen csak saját célra, és ha viszed, írd meg nekem kommentbe! Köszike!


Ölel,

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm a kritikát!
    Máskor a nevek ismétlésén oda fogok figyelni. További szép napot :)

    VálaszTörlés