2015. január 6., kedd

Hiányoztam?

Sziasztok!
Tudom-tudom, nagyjából 3 hónap után egy sziasztok kevés, de nem igazán tudok mással szolgálni.

Mint azt a címből, az okosabbak le tudták venni, az idi... izé, kevésbé okosak meg nem, visszatértem hozzátok! 
Érkezett hozzám pár kritika kérés, és nem volt szívem nemet mondani, és már hiányzott is a blog, így aztán úgy döntöttem, amint időm lesz rá érkeznek majd az újabb bejegyzések, ám a blognak nem lesz design része, csak kritikát lehet kérni, valamint az én véleményemet egyéb dolgokról (sablonos 
történetek, furán morbid tanulságok... stb.). 

Utólag pedig szeretném megköszönni, aki továbbra is látogatta a blogot, vagy rátévedt, és míg én távol voltam átléptük a 9000+ látogatót, a 2015-ös év is beköszöntött, szóval Boldog Új Évet Kívánok, és köszönök nektek mindent!

Ölel,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése