2015. január 26., hétfő

#23 Kritika

Sziasztok! Bizony, most ilyen szorgalmas vagyok, és komolyan gondoltam a visszatérést, így aztán igyekszem letudni az adósságaimat is. A beígér komolyabb téma is már félkész állapotban van, így nemsokára azt is olvashatjátok tőlem.

Secrets of empire

Írói: Trió Skizó (Blyana, Alathea, Debora)

Kinézet:

Vártam már hogy ilyen CSS kódot alkalmazó design-ról írjak kritikát írjak, bár nem tudom miért is pontosan, szóval most ugorjunk is egyet, mellőzve ezt a kis megjegyzést. A fejléc tetszik, ha jól látom/gondolom a két ellenkező csapat testvérpárjai vannak ha minden igaz, nekem nagyon tetszik, nincs vele semmi baj. A háttér egyszerű, jó választás. Talán a lapok/modulok hátterével nem értek egyet, mert egy kicsit zavaró a színváltó háttere, de nem vészes. Összességében szép munka.

Történet:

Tetszett mert nem egy sablonos témát ölel fel, bár nekem egyből az X-Men: Az eljövendő múlt napjai jutottak eszembe, de amúgy nem hasonlítanak úgy, szóval lényegtelen. Tetszik a fogalmazásotok, bár nem szeretem mikor egy blogban először leírják az egyik szemszögéből, majd a másikéból is ugyan azt a részletet. Nincsenek helyesírási hibák, vagy nem feltűnőek, szóismétlések sem fordulnak elő, így kellően kellemes és élvezetes az olvasása.
×××
Nálatok van egy különlegesség is, ez pedig nem más mint a fejezetek előtti trailerek, így ezekre is kitérek.

Trailer:

Tetszik az ötlet és egyedi ötletnek tartom őket, mintha valami sorozatnak látnám a végén, hogy mi fog következni. Ilyet még nem láttam blogokon, bár lehet, hogy már ti is mástól lestétek, de nekem abszolút újdonság volt, és nagyon tetszettek. Csak így tovább!

Ölel,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése