2015. január 25., vasárnap

#22 Kritika

Sziasztok, amint ígértem itt is vagyok vele, volt egy kis időm így megírtam. Viszont nem tudok nektek konkrét idő dátumokat hozni, de az biztos hogy a blogra majd felkerülnek komolyabb témák is mint maguk a blogok, a való életről fogom nektek megmutatni tapasztalataimat, gondolataimat. Remélem lesz olyan akit érdekel!

I'm Noelle

Író: Noelle Ayton

Kinézet:

A háttér nagyon tetszik, az egész blogot pedig egyértelműen a narancssárga/sárga/bézs szín köré építed ami nagyon szépen kihangsúlyozódik és kellemes összhatást ad. Viszont most jön az a bizonyos de, a fejlécedet nem értem, valahogy nem illik bele ebbe a rendezett blogba, amely letisztult, és jól kidolgozott. A fejléced összezavarodott és a színek sem passzolnak, nem kezdem el mondani, hogy a lány sem illik valahogy az összképbe és váltsd le, mert ez határozottan a te dolgod. Viszont még mindig nem tudom eldönteni, hogy miért írtad oda, hogy "Or Yoona?", lehet, hogy a történetből kiderül, de a mű teljes címének nem ezt adtad, és így összezavarhatja az embert. A fejlécedtől eltekintve, a blog elképesztően letisztult és szép, a modulok rendben vannak, a CSS kódokkal pedig tudsz bánni, ami nem árt.

Történet:

Még zavaros nekem az egész, elolvastam mind a prológust, és az 1. fejezetet is, és bár rájöttem a lényegre, még nem tudom mi fog kisülni belőle, így felkeltetted a figyelmemet. Szerintem olvasni fogom a továbbiakban is a blogot mert érdekel, a folytatás. Helyesírási hiba nincs, a megfogalmazásod jó, határozottan jó és érthető, nekem tetszik. Sok sikert a továbbiakban.

Ölel,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése