2013. október 30., szerda

#2 Kritika ~ My revenge

My revenge


·       Fejléc: Sürgősen készíts magadnak, vagy rendelj valaki mástól(akár tőlem). Szerintem a fejléc nagyban segít eldönteni az illetőnek, hogy egyáltalán elkezdje olvasni a blogot vagy sem. Ugyanis egy kidolgozott külső gyakran kedvet hoz arra, hogy legalább belenézzenek egy-egy fejezetbe.
·       Háttér: Most nem mondhatom, hogy megy e a fejléchez vagy sem, de mindegy is, legalább az beállítottad, hogy az alapboli háttér ne csak fent legyen egyszer, hanem ugyan úgy mozogjon ahogy egyre lentebb/fentebb haladsz.
·       Összkép: Most kihagyom azt, hogy mi mennyire, megy a fejléchez. A modulokat a helyedben átrendezném, már eleve a bal oldali modul sávot megszüntetném, ezzel együtt az abban lévő modulokat áthelyezném a jobb oldaliba. A "Magamról" című modult, a bemutatkozás miatt egy alsó modul sávba tenném (már csak azért is mert így könnyebben lehet olvasni majd). A szereplők képét, megpróbálhatnád egy méretre alakítani. Viszont amit biztos, hogy ki kéne javítanod. Amit te 1.fejezetnek raktál be az inkább egy Prológus lenne, úgyhogy szerintem nevezd át azt a részt és számozd újra a fejezeteket.
·       Írás stílus: Nincs vele gond szerintem átlagos, sőt vannak részek amelyek kifejezetten tetszenek is. Itt-ott előfordul, hogy lehagysz betűket, ékezeteket, ezekre ügyelj.
·       Történet: Még nem tudom pontosan mit akarsz kihozni belőle, de a címből és az olvasott fejezetekből, valami olyasmit vettem le, hogy majd meg fogja bosszulni, hogy megölték az öccsét. Bár nekem tetszik már az az alap szitu is, hogy egy lány aki titkos ügynök (ahogy levettem a sztoriból, egész jó is a szakmában) aki mindig egyedül dolgozik, hirtelen kap egy társat aki már a kezdetektől fogva fárasztja az agyát, de ez nem elég mert még előtte a házában felbukkan a rég nem látott testvére is. Szóval nekem ilyen szleng szavakkal, bejön a szituáció.

További jó blogolást, remélem hasznodra váltam!
xxx  Just a Girl

Megszólalok: Hát ez lett volna a 2. kritika, kicsit bővítettem rajta. Valamint köszönöm aki visszajelzett a cserével kapcsolatban, és annak az egy feliratkozónak is nagyon köszönöm, sokat jelent, hogy kapok visszajelzéseket tőletek:)


2 megjegyzés:

  1. Szija!^^ Köszönöm a kritikát, sokat segít :D
    Egyetlen egy megjegyzésem lenne: szándékosan nem raktam fejlécet, ugyanis nekem valahogy így adja vissza azt a hangulatot, amit elképzeltem a történethez, egyszerűen a cím. Tudom, hogy szokás fejlévet csinálni, de nekem valamiért túl soknak tűnik :D
    Csak ennyi, és még egyszer köszönöm, próbálok javítani a hibáimon^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit, és maúgy már találkoztam másik bloggal is akinek nem volt fejléce, mégis, mai napig olvasom:D

      Törlés