2013. október 20., vasárnap

#1 Kritika ~ Two dancers and four singers






·       Fejléc: Nem rossz. Nem túl zsúfolt és nem is üres. A két lány kivágása jól sikerült, nincenek felesleges pixelek. A lényeg egyből szembetűnik, és tetszik az alján a rózsa png megoldás, ilyet még nem igazán láttam. Az egyettlen dolog ami nem tetszik az az, hogy a két lány bőre furán ragyog pedig ahogy olvastam az eddig fent lévő részeket nem vámpírok. Amúgy nincs más hozzá fűzni valóm. 
·       Háttér: Szép háttér, de nem mondanám, hogy igazán illik a fejléchez.
·       Összkép (kinézet): Szép blog összességében. Tetszik, hogy foglalkoztál a szereplők képével (egy méret, hasonló felirat, mind fekete-fehér). A modul és a bejegyzés címéhez valami díszesebb és nagyobb betűtípust ajánlanék. Amit szerintem le kéne váltanod az a háttér, nem megy a fejléchez és nem tudom, hogy te hogy vagy vele de az én agyam amikor olvastam akaratlanul is, de folyton a mintás háttérre koncentrált. Ajánlatos lenne leváltani valami egyszerűbbre. A chat illik a blog stílusával nincs vele probléma.
·       Történet: Prológus külön nincs, viszont az egyik modulban röviden és megjegyzem szépen, leírod a sztorit. Eddig csak egy fejezet van fent, bár ahogy olvastam a következő bejegyzést volt több is csak újra kezdted a történetet. Nem tudhatom milyen volt előzőleg, de most nagyon tetszik az írás stílusod, próbálod hangsúlyban tartani a párbeszédeket és a leírásokat ez jó. A helyesírással nincs nagy gondod csak egy egy helyen hagysz ki betűket, viszont javaslom, hogy ezt javítsd. Már a fejezet első felében kiderül, hogy a két főszereplő lányok ikrek, és ahogy az szokott lenni különböznek, de nagyon. Tetszik ahogy leírod Deon érzéseit, egész jól fogalmazol. Csak így tovább!!

Megszólalok: Ez lett volna az első kritika DancerGirl számára, akinek további jó blogolást kívánok!


Just a Girl

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy megírtad. A hátteret igyekszem leváltani, és köszönöm a pozitivumokat:D

    VálaszTörlés