2015. február 14., szombat

10000+!

Sziasztok, 
most egy hatamas és nagy számmal jöttem, és tudom van akinek ez már kicsi a sajátjához képest, de ahhoz viszonyítva, hogy mekkora hullámvölgyeim voltak, ti még is kitartottaok mellettem így élhettem meg ezt a napot is, amikor valaki, mit sem sejtve, rálkattintott az oldalra ezzel a 10000. oldalmegtekintést is elérve. Ez egy elképesztő szám amit csak is nektek köszönhetek, tényleg baromira hálás vagyok nektek, hogy elérhettem ezt. Nagyon nehéz hetek vannak a hátam mögött, mind családi, mind iskolaügyek miatt és még nincs vége, de ti erőt adtok nekem a támogatásotokkal, hogy mai napig érkeznek kritika kérések, és még nagyobb pozitivúm, hogy mikor nem kritikát írok egy blogról, hanem egy külön témáról, rengeteg helyeslő visszajelzést kapok tőletek, és még mindig nem értem, hogy hogy lehet az, hogy a történetes blogjaimon úgy van feliratkozva egy csomó ember, hogy csak a prológus van fent, vagy az sem. Szóval köszönöm határtalan bizalmatokat és kitartásotokat velem szemben, rengeteget jelent számomra.

Ölel,



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése